Alexandru Potor

Am 21 de ani, sunt din Alba-Iulia dar locuiesc în Cluj-Napoca, unde sunt student(anul III) la Comunicare și Relații Publice. Am absolvit cursul de Fotografie Artisitcă a Centrului de Cultură „Augustin Bena” Alba-Iulia, dar de 6 ani îmî ocup timpul cu fotografia, alterarea digitală, grafică vectorială. Pe acest blog am început de ceva timp sa postez munca mea de cand am început să fotografiez sau să fotomanipulez.Pentru mai multe informații »

Featured project

Featured work Featured Work

Ne auzim și pe

RSS Feed Twitter Facebook

sau pe email?

Photo-Camp Partea a III-a: Cea cu trezitul la 4 dimineaţa

Revin cu partea a treia şi penultima cred şi vă prezint restul pozelor selectate... şi pentru că am fost întrebat ce legătură cu pozele au titlurile ultimelor postări, ei bine nu au nici o legătură cu fotografiile(doar nu aşi vrea să vă ghidez spre o anumită direcţie) ci sunt doar niste chestii pe care eu le găsesc reprezentative gruplui care l-am format în camp.








33 comentarii:

jorjh spunea...

mno astea da bahhhhh astea chiar imi plac...da dc ai rezolutia la ele mai mica decat am io la pozele facute cu tel`u ? /:)

Anonim spunea...

:-? pt ca o dat resize? ;))

jorjh spunea...

no shit sherlock...intrebare ii de ce? ca arata ca pula asa mici:|

Alexandru Potor spunea...

Anji >:D< si Jorjh ala tot -> ce cretin isi lasa pozele cu marimea bruta???? ahhhh scuze u le ai asa ... oh well ideea e ca oricine le-ar lua nu are ce face cu ele la marimea asta so.... i prefer them small :D >:D<

jorjh spunea...

1. cine pula ce ar vrea sa faca cu pozele tale ? =)))
2. ten pula mea :D
3. >:D<

Anonim spunea...

Aleeex >:D< nu-l lua in sama,tat sherbe invidia in el :D si sa stii si tu,mistar no shit ca multe lume ar vrea sa faca poze ca a lu' Alex si oricine are un pic de creier si face niste poze cat de cat decente apeleaza la renumitul resize ;) asta pt cultura ta generala :-B btw,la ce poze ai tu,ar arata de 10 ori mai bine la marimea cu care le posteaza Alex :)) da' treci tu si de faza de negare ;) stii tu - cea cu 'te-n pula mea :>

Alexandru Potor spunea...

no And1 te-o facut fata nu am ce zice >:D< la amandoi

jorjh spunea...

@ala ni: taci akol k nu ma gat asa iute
@aia ni: toO pija, dupa ce ca are watermark cat juamte din noua zeelanda, mai face si poze cu rezolutia cat a lu icon`u de la recycle bin, ca daca chiar vrea cineva sa i le fure sa profite in ultimu hal dp ele si sa se imbogateasca ca daca chiar vrea i le ia de pe deviant ca d`or tot o pl ii :-J

jorjh spunea...

si totusi, di ce pula ar lua cineva pozele tale si sa zica ca is a lui?:)))) PTR CE? c`mooooooooooon...

Anonim spunea...

auzi bah...pija o faci pe mami,da? ;) cat despre watermark,cred ca o auzit toata lumea de crop...tai imaginea cat sa nu se mai vada semnatura si gata...cat despre poze,degeaba tot te morcovesti tu pe tine acolo si bati din gura ca alexutzu nost' stie el de ce o luat diploma intr-o tabara nationala de fotografie,da? ;) cand primesti si tu ceva laude oficiale,o diploma,cand te da cineva la ziar (fie el si unirea alba iulia) anunata-ma si pe mine si promit sa-mi inchid gura pe vecie pt maretia ta :)

jorjh spunea...

pah toO elicoptera, ce pula mea degenerezi aicea atata crapatzar..uhm...tastatura...ce legatura are faptu ca io zic dc o pus rezolutie mica k oricum n`are nime dc sa`i fure pozele nu ptr k is praf ci ptr k NU AI CE FACE CU NISTE POZE cu faptu ca ii un fotograf talentat. TU CE PULA MEA INTERPRETEZI?! am zas io uneva ca nu stie face poze? am zas io uneva ca o laut diploma degeaba? am zas io uneva k dc o aparut in unirea? am zas io uneva k fac poze mai bine ca el? in pula mea ca nici macar nu te uiti despre ce vorbesc io si tu raspunzi repede sa te baji in sama...tre sa`ti scriu pe litere sa intelegi ? `ten pula mea si sinucidete, dupaia mai vorbim, sanatate maxima !

Anonim spunea...

pardon,inseamna ca am inteles gresit,scuzele mele. nu-ti urez la fel,incerc sa fiu deasupra mentalitatii copchiilor care injura de 5 ori pe propozitie :D cat despre sinucis,imi iubesc voata mai presus de orice,mai bine sinucide-te tu,si-asa nu stiu cine ar observa :-?? mi-o placut faza cu elicoptera :)) da' sincer n-as vrea sa ma duc in ''pula ta'',nu stiu unde-i aia si oricum cred ca miroase acolo. a,apropos,se pot face multe cu niste poze,stai tu linistit. end of discussion,nu vreau sa aiba Alex prea multe commenturi B-) sanatate si tie!

Anonim spunea...

viata* :-"

jorjh spunea...

mno hai nu te supara :( recunosc ca am gresit si eu :(( te rog frumos sa ma ierti ca te`am luat la pula parapanta minora de 13 ani ce esti...TEN TU IN PULA MEA, si pula mea nu ii un loc, ii un loc mistic, sti tu rai, shangri la, eden... si sincer momentan ma doren pl de poze, k deja ai facut cearta sa fie personala, asa k anji te rog frumos i`a florile si tine un LA profund.... LA MATA`N PIZDA!

Anonim spunea...

hahaha. unde s-a ajuns =)))
chill :|

Anonim spunea...

=)) esti funny. hihihi,mi-am luat portia de ras azi :))))))) pfuai mama,emoid ghei fara creier si in calduri ce esti tu :-j mucosule...nici 18 ani n-ai da ma faci pe mine minora :)) sa stii ca am mai multa minte decat o sa ai tu vreodata in toata viata ta...si da,ma dau mare,ca-mi permit si ca ma doare undeva de tine :-j parapanta? :-?? parapanta o fi ma-ta...lalalala...rai zaci? no daca-i rai baga-ti-o in gura :> asa,cum ziceam...5..defapt stai,o crescut numaru',s-ar putea sa fie 7 injuraturi pe propozite :)) ooooo,s-a terminat ''jmekeria'' :> nici acol' une ai zis tu nu ma duc :-j ti-am zis ca-mi iubesc viata,nu vreau nici sa nu ma fi nascut si nici sa mor,spre deosebire de emoizi mucosi si frustrati de viata ca tine :) no acuma,atentiune mare,dat fiind faptul ca am o intelijenta superioara tie,am sa termin discutia aici,copilut prostanac ce esti care invata si el 2-3 injuraturi si se da mare si tare in fatza ''parapantelor de 13 ani'' ;) asa ca hai,o la revedere placuta,'mnezo sa te ajute sa scapi de ce ai tu...ca defapt toti copilandrii la pubertate si in calduri scapa,stai tu linistit ;) imi pare rau ca ai luat-o personal,eu chiar m-am distrat...da am lucruri mai bune de facut decat sa ma cert cu un pitic de gradina pe un blog de fotografie :-j stricam ambianta ;;) acestea fiind zice,iti urez un ''gaan naai jou ma'' ca-i mai cul decat ce folosesti tu si iti spui un calduros kez'csokolom! :-h

Anonim spunea...

catre angi rangi danji >> adevarul e ca nici macar nu te-ai atacat putin tu acolo :))
;) ideea e ca la sfarsit sa spunem ca ne-am distrat.
si nu stiu cu ce te crezi tu mai presus de ... jorjh .

ca minte ai tot atat cat are si el (poate si eu). so fuck off aman(doi)toti :)

jorjh spunea...

si io care ma gandeam ca is distrus ca stau sa iti scriu atata inapoi :| chill the fuck out si du`te bea lapte, " arguing on the internet is like the special olympics...even if u win you are still retarded" eu macar is constient ca is...dar tu nu ai nici o scuza avand in vedere ca esti cea mai elevata intelectual care comenteaza aici dupa cum sustii...punct.

Anonim spunea...

ba. da ce va ajitati atat? Anjela draguto, lasa copiii mai mari si evident cu un grad mai jos, in pace....ca-ti scade IQu. Evident, pentru varsta ta, il poti face de cacao pe acest mirific cocalar.
Iar cat despre acest jorjh. Mami? Zic sa iei o carte, sa inveti sa scrii. Stop being a l33t-cocalar.com material(oricum, recunosc c-ai potential) si INVATA SA SCRII DRAGULE. Ca probabil esti la varsta la care imediat iti dai BACu si-o sa trebuiasca sa-l platesti.

Va pup.
Alex, ti-am furat deja 2 poze sa le pun la avatar, ca si-asa acolo nu se vede ca-i rezolutie mica.
"Pupix 4 all." if you know what I mean.

Anonim spunea...

ce simpatic e anonim asta

jorjh spunea...

anonim al 2lea de sus draga, yeye ia`te de cum scriu ( ce l33t une si ce cocalar? nu vez k is emo`gay? ) etc etc si tu nici macar nu ai curaj sa postezi cu propriul nume :) toti is mari si tari la vorbe , mai meretz mah in pola mea de redusi

Anonim spunea...

Vroiam de mic sa ma boteze mama Anonim. De ce nu vrei sa ma lasi sa fiu si eu odata ceea ce simt???
Uratule.
Du-te joaca-te in Photoshop. Si lasa-ma.:(((

Anonim spunea...

=)))) mare e gradina ta, doamne.
albaiulience incuiate. fiti mai putin inguste la minte ;)

Anonim spunea...

are dreptate :(( sunt o distrusa fara viata si ma cert ca o handicapata pe net si am fost abuzat te parintii mei in copilarie...iertati`ma ca sunt o handicapata si ma injosesc pe blogul acesta mirifc ( alex ai o muie cado` de ziua ta )

Anonim spunea...

abuzata* nu vad tastatura de lacrimi si sange :((

Anonim spunea...

anji, te plac asa cum esti.... defecta, stramba...

jorjh spunea...

gata ma meretz acas nb forum closed >:D<

Anonim spunea...

nb jorjh :X:* >:D< :X::X::XX:X::*:*:*

Anonim spunea...

draga jorjel,prin asta ''anji spunea...
are dreptate :(( sunt o distrusa fara viata si ma cert ca o handicapata pe net si am fost abuzat te parintii mei in copilarie...iertati`ma ca sunt o handicapata si ma injosesc pe blogul acesta mirifc ( alex ai o muie cado` de ziua ta )'' si asta ''nb jorjh :X:* >:D< :X::X::XX:X::*:*:*'' se pare ca ai ajuns in stadiul de disperat morcovit in fata pc-ului care tat sherbe in el si nu mai stie ce sa faca sa ma dea dracu' odata. pacat ca nu ti-o iesit :)) anonimilor,apreciez criticile.respectu' meu :D pi.es. faza cu intelijenta superioara nu mi-o prins-o nimeni,eram sarcastica,da' ma rog 8-| ideea ii ca renunt,chiar daca jorjel o sa mai posteze probabil comentarii jegoase la adresa mea si pe numele meu :p ca doar de atat e in stare...noapte faina doamnelor si domnilor ^:)^ jorjele mama,mai poti,mai poti? :))

jorjh spunea...

inteleg cum s`ar simti alex dak ii fura cineva munca asa k tin sa precizez k partea cu ''nb jorjh :X:* >:D< :X::X::XX:X::*:*:*'' nu ii a mea:)) ii unu din anonimi :D "q: vezi ca tia rasp anji q: :))) JorjH™ AND1: pff q: adica eu q: cu nb " si nu, nu sherb, prefer sa dau in clocot, da imi place sa ma iau de minore de 1,40 care la 13 ani deja sa cred intelectuale, si dak ti se pare ca lumea din jurul tau ii prea proasta ptr tine asta este, si nu am de ce sa postez comentarii jegoase la adresa ta, numai comentarii...uhm si vorba aia, inca mai pot ca`s potent :D haules baules

Anonim spunea...

bai, georgele...la 16 ani esti potent?
si zici de domnita ca-i minora?vezi c-acu acu vin cu tovarashii pe capu tau prostane

jorjh spunea...

(:|deja mi scarba ... un telefon si vin 5 masini sau cum? gizaz fucking christ mai gatati`va mah odata

Anonim spunea...

@ultimu anonim >> ce B@$TaN esti sa moara calu :> =D>