Alexandru Potor

Am 21 de ani, sunt din Alba-Iulia dar locuiesc în Cluj-Napoca, unde sunt student(anul III) la Comunicare și Relații Publice. Am absolvit cursul de Fotografie Artisitcă a Centrului de Cultură „Augustin Bena” Alba-Iulia, dar de 6 ani îmî ocup timpul cu fotografia, alterarea digitală, grafică vectorială. Pe acest blog am început de ceva timp sa postez munca mea de cand am început să fotografiez sau să fotomanipulez.Pentru mai multe informații »

Featured project

Featured work Featured Work

Ne auzim și pe

RSS Feed Twitter Facebook

sau pe email?

Din Întuneric (Expo. part 1)

Momentan sunt în maşină vin de la Sibiu şi mă gândeam că e timpul să expun şi aici câteva dintre imaginile care le-am avut expuse şi la galeriile Trinity Alba Iulia din cadrul expoziţiei "Universuri de lumină" care a avut loc in perioada 13 - 22 Iunie 2008.



Încerc să nu mă lungesc prea mult cu expoziţia deşi sper să nu se întindă pe mai mult de 3 postări. În acest post apar majoritatea manipulărilor întunecate cu tentă spre "gotic" şi ocult.








2 comentarii:

jorjh spunea...

cum ar zace copilu ala speriat ce era la expo atuncea:
APAH ASTA II ROCAR DEALA=)))

jorjh spunea...

2 lucruri ...3 de fapt am de zis:D

1) headeru =)))))))))))) ala nu samana cu tine deloc:)))) era mai fain alalalt

2) mine is still better then yours:-"

3) akol la critica pune si un citat din mine!:D:)))