Alexandru Potor

Am 21 de ani, sunt din Alba-Iulia dar locuiesc în Cluj-Napoca, unde sunt student(anul III) la Comunicare și Relații Publice. Am absolvit cursul de Fotografie Artisitcă a Centrului de Cultură „Augustin Bena” Alba-Iulia, dar de 6 ani îmî ocup timpul cu fotografia, alterarea digitală, grafică vectorială. Pe acest blog am început de ceva timp sa postez munca mea de cand am început să fotografiez sau să fotomanipulez.Pentru mai multe informații »

Featured project

Featured work Featured Work

Ne auzim și pe

RSS Feed Twitter Facebook

sau pe email?

Regret | Părere de Bine

Pentru că uneori, toţi ne bucurăm pentru cei din jur. . .

Pentru că suntem sadici şi egoişti. . .

Pentru că ne pare rău. . .

Pentru că ne lăsăm ghidaţi de ură, necontrolaţi. . .

Pentru că ne aruncăm prea repede. . .



Pentru că suntem OAMENI!

2 comentarii:

dyanna spunea...

Foarte frumoase pozele...

Andrada Baciu spunea...

pentru ca vrem sa fim liberi fara sa stim sa dam drumul..